Petit Pierre.

Petit Pierre is een organisatie die zich bezig houdt met de productie en verkoop van bake-off en make-off specialiteiten. Om de lancering van het nieuwe Fit4U broodje tot een groot succes te maken, ontwikkelde Brand Builders in samenwerking met Petit Pierre een inspirerende actie. Mensen konden hun eigen recept opsturen voor het meest verrukkelijke broodje. De drie winnaars mochten hun eigen broodje op de Horecava gaan klaar maken en presenteren. Daarnaast kregen zij een gratis jaarabonnement op de sportschool.

Om deze actie te ondersteunen heb ik, in opdracht van Brand Builders, een flyer en een brochure ontwikkeld. In dit reclamemateriaal staan verschillende gerechten die Petit Pierre als inspiratiemateriaal geeft. Daarnaast moest een gedeelte van de brochure dienen als retour kaart waar mensen hun gerecht op konden noteren, om deze vervolgens op te sturen. Als stijl heb ik gekozen voor een picknick sfeer, om het gezonde imago van de Fit4U broodjes weer te geven. Om de flyer een andere uitstraling te geven is deze vorm gegeven als een gedekte tafel. Een frisse manier om de diverse broodjes te presenteren en mensen aan te sporen om zelf met creatieve recepten te komen.